Attention nonprofits! Are you looking to revolutionize your operations and drive mission success? Our e-book "Accelerating Nonprofit Mission Success with Transformative Technology" is here to help! This comprehensive guide delves into the transformative potential of AI, showcasing how it can enhance workflows, streamline processes, and help achieve greater results with limited resources. By leveraging AI, you can focus on what matters most: driving your mission forward. The e-book provides practical examples and use cases from nonprofits already benefiting from AI, along with responsible and safe AI practices to ensure your organization can confidently embrace this technology. Whether you're looking to improve constituent engagement, boost productivity, or inspire your team, this asset offers valuable insights and actionable steps to help your nonprofit thrive in the digital age. Don't miss out on this opportunity to harness the power of AI for good. Download now and transform your mission success!
Definición La EDT es una descomposición jerárquica-orientada a los entregables del proyecto- de los trabajos que ejecutara el equipo de trabajo, para crear los productos requeridos. Es un paso muy importante en la definición del alcance de un proyecto. La EDT organiza y define el alcance total del proyecto, mediante la subdivisión de trabajo en piezas más pequeñas y manejables. En cada nivel inferior de la estructura se tiene un incremento en el detalle de los trabajos del proyecto. El trabajo incluido en el nivel más bajo de la WBS se le denomina paquetes de trabajo, los cuales pueden ser programados, monitoreados y supervisados. Principios Básicos de una EDT Una unidad de trabajo deberá aparecer en un solo lugar en la EDT . El contenido del trabajo de un elemento de la EDT es la suma de los elementos inferiores. Un elemento de la EDT es responsabilidad de una sola persona , a pesar de que muchas personas pueden estar trabajando en él. El EDT debe ser cohe...
Comentarios